Nørager IF

Rørbæk IF

Mariagerfjord Talenttræning Hobro IK

Hobro IK er i gang med rigtig mange spændende ting, både på seniorplan, men så sandelig ikke mindst på ungdomssiden.

Der er etableret samarbejde med flere af områdets lokale klubber med henblik på et øget fokus på at udvikle de unge fodboldsspillere bedst muligt.

Herudover er vi fra HIK's side af meget interesseret i at være med til at udvikle den enkelte klub og de enkelte trænere i omegnsklubberne, således vi giver fodboldsspillerne de bedst mulige udviklingsbetingelser.

Som det seneste skud på stammen er Rebild Syd kommet med i samarbejdet.

Rebild Syd er en sammenslutning af de tre klubber: Haverslev IK, Nørager IF og Rørbæk IF.

Vi er i Hobro IK rigtig glade for, at også Rebild Syd kan se, at de kan få en masse ud af at et udvidet samarbejde med os, og vi er sikre på at begge parter får en masse ud af samarbejdet.

Peter Thomsen

Talentkoordinator